6:00-8:30 | „Jak to miło znów się spotkać” Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zabaw, kontakty indywidualne, działania zgodne z własną inwencją dzieci, zabawy konstrukcyjne, gry stolikowe | |
PODSTAWA PROGRAMOWA | 8:30- 8:50 | „W zdrowym ciele zdrowy duch” Poranne ćwiczenia gimnastyczne; zabawy ruchowe |
8:50- 9:00 | „Pora umyć ręce” Czynności samoobsługowe, przygotowanie się do śniadania | |
9:00- 9:15 | Śniadanie | |
9:15- 9:30 | „Szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…”Czynności higieniczne- mycie zębów; przygotowanie się do zajęć | |
9:30- 10:00 9:30- 10:10 | Zajęcia programowe(młodsze przedszkolaki- jedno zajęcie; starsze przedszkolaki- dwa zajęcia prowadzone przez nauczyciela) | |
10:10- 10:50 | „Czas na samodzielne tworzenie” Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań | |
10:50- 11:50 | „Ach jak piękna jest przyroda” Spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, doświadczenia przyrodnicze, gry terenowe | |
11:50-12:00 | „ Swoje ręce myj w łazience” Przygotowanie się do obiadu | |
12:00- 12:30 | Obiad | |
12:30- 13:00 | „Czas na regeneracje sił”Młodsze przedszkolaki- odpoczynek poobiedni, relaksacja przy muzyce Starsze przedszkolaki- relaksacja przy muzyce, wyciszenie, słuchanie bajek i opowiadań | |
13:00- 13:3013:00- 13:30 | Młodsze przedszkolaki- odpoczynek c.d. „Wiele umie potrafię”Starsze przedszkolaki- ćwiczenia utrwalające zdobyte wiadomości i umiejętności; gry stolikowe | |
13:30- 14:00 | „Razem weselej”Zabawy integracyjne, zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci | |
14:00- 14:15 | „Umyć ręce, umyć ręce musi każdy z nas..”Przygotowanie do podwieczorku | |
14:15- 14:30 | Podwieczorek | |
14:30- 16:30 | „W naszych ulubionych kącikach zabaw”Zabawy tematyczne, zabawy rytmiczne, zabawy indywidualne i grupowe, zabawy wyciszające, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, praca z dzieckiem zdolnym.Kontakty indywidualne; prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci |